nieuws

Zürich in nieuwe jas het nieuwe jaar in

Archief

Zürich Verzekeringen heeft met ingang van 1 januari een nieuwe huisstijl ingevoerd. Het bijpassend logo, een gestileerde letter Z, wordt dezer dagen op de kantoren in Den Haag en Leidschendam geplaatst.

Medio maart gaat Zürich van start met een nieuwe reclamecampagne. Hiervoor heeft de verzekeraar het nieuwe reclamebureau Greenwood Varossieau aangetrokken, opgericht door de maker van de ‘zwanencampagne’ van de KLM. De Zürich-campagne bestaat voor een deel uit corporate uitingen en voor een ander deel uit specifiek op de doelgroepen gerichte communicatie.
De verzekeraar heeft zich in het afgelopen jaar met opzet op het gebied van reclame-uitingen in de luwte gehouden wegens een ingrijpende reorganisatie.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.