nieuws

Zürich haalt term verzekering uit logo

Archief

Zürich Versicherungs Gruppe heeft de term ‘Versicherung’ uit zijn logo verwijderd.

Met die stap wil het concern visueel onderstrepen dat het van verzekeraar is uitgegroeid tot een wereldwijde financiële dienstverlener. Die ontwikkeling, met name op het gebied van vermogensbeheer, zal in de toekomst verder doorzetten.
Het concern benadert de markt in diverse klantgroepen, die dezelfde behoeften delen. Aparte business-units richten zich op die gescheiden groepen. In dat kader zijn, onder meer in Nederland, leven- en schade-afdelingen samengevoegd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.