nieuws

Ziektekostenactie VGZ

Archief

VGZ voert actie voor ziektekostenverzekeringen en maakt daarbij onderscheid tussen grote bedrijven, mkb en gezinnen.

Bij de reclame voor grotere collectiviteiten, waarbij zorgverzekeraar VGZ ‘professionals’ in beeld brengt, wordt gebruik gemaakt van megaboards, billboards, radiospots en printreclames in businessbladen. Ook wordt geadverteerd op internet. Voor de kleine collectiviteiten wijst VGZ op haar specifieke mkb-product. Hiervoor wordt reclame gemaakt via mkb-magazines, eigen media. Ook houdt VGZ in de regio seminars voor deze doelgroep. Voor de individuele polissen wordt regionaal (Gelderland) geadverteerd op radio en in kranten (Zuid-Nederland en Gelderland).

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.