nieuws

Zekerheid en adviseurs centraal in NN-campagne

Archief

Nationale-Nederlanden is een nieuwe publiciteitscampagne gestart met als thema ‘Zeker zijn’. Centraal onderwerp is vertrouwen, dat wordt gewekt door het advies van de verzekeringsadviseur.

De campagne van Nationale-Nederlanden is te zien op tv, billboards en abri’s en in vaktijdschriften. Steeds wordt de klant gewezen op het deskundige en persoonlijke advies van de tussenpersoon. De campagne is gestart met korte tv-spots, die deze week zijn gevolgd door een speciale lange commercial waarin “een onafhankelijke verzekeringsadviseur” optreedt. In deze lange spot staat de adviesrol van de adviseur centraal.
In de campagne wordt de kleur oranje nadrukkelijk in beeld gebracht. “Het is de kleur die onlosmakelijk met NN is verbonden. De kleur oranje staat voor nationaal gevoel”, aldus NN, dat rond het EK voetbal met een speciale inhaakcampagne komt.
In juli wordt de campagne gevolgd door een pensioenoffensief, bestaande uit een productcommercial en verkoopondersteuning voor het intermediair.
NN maakt in de spots van oranje de kleur van zekerheid.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.