nieuws

Yarden: ‘Zorg voor goede afloop’

Archief

‘Zorg voor een goede afloop’ wordt de pay-off van de introductiecampagne van de nieuwe uitvaartverzorger en -verzekeraar Yarden.

Het fusiebedrijf, ontstaan uit AVVL en Nuva, presenteert zich in twee fasen. Momenteel wordt via uitingen op billboards en in dagbladen en via radiocommercials gewerkt aan de naambekendheid. Het eerste campagnedeel duurt tot half juli. In de maanden september, oktober en november volgt de tweede fase, waarin televisiereclame een rol gaat spelen. Dan ook wordt de nieuwe pay-off ‘Zorg voor een goede afloop’ gelanceerd.
Yarden heeft inmiddels een eigen website geopend (www.yarden.nl), die onder meer toegang geeft tot een uitvaartencyclopedie en waar online offertes zijn aan te vragen. De oude site van AVVL (www.uitvaart.nl) leidt automatisch door naar de nieuwe site; dat geldt evenzeer voor het internetadres www.nuva.nl.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.