nieuws

Winterthur wil met cadeaus afzet ongevallenpolis opkrikken

Archief

Winterthur is een opmerkelijke verkoopactie gestart voor de ongevallenverzekering. Met een verhoogde afsluitprovisie en het weggeven van dure cadeaus wil de maatschappij het intermediair stimuleren tot de afzet van meer polissen.

Voor het sluiten van een ongevallenverzekering ontvangt het intermediair een afsluitprovisie van 50%, 15% meer dan de normale afsluitprovisie. De tussenpersoon die kans ziet dit jaar meer dan honderd ongevallenverzekeringen bij Winterthur onder te brengen, krijgt bovendien een horloge ter waarde van f 1.625.
Als klap op de vuurpijl kan het intermediair ook meedingen naar een wintersportvakantie in Zwitserland ter waarde van f 5.000. Deze reis is voor het kantoor dat dit jaar de meeste ongevallenverzekeringen sluit.
De verkoopactie is bedoeld om het al jarenlange stabiele aantal ongevallenverzekeringen een nieuwe impuls te geven. “Voor ons is dit een opmerkelijke actie. De verhoogde afsluitprovisie hanteren wij al jaren, maar het horloge en de vakantie zijn nieuw”, zegt hoofd marketing Ton Peek van Winterthur.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.