nieuws

‘Wij merken niets van Ditzo’

Archief

Centraal Beheer en FBTO, de direct writers van het Achmea-concern, stellen niets te merken van de opkomst van Ditzo, de nieuwe internetverzekeraar van Fortis. Ook Ohra zegt geen pijn te voelen.

Ditzo meldt dat zijn verkoopcijfers “voor liggen op de verwachtingen”. Fortis-topman Jos Baeten voegt daaraan toe dat nieuwe autoverzekerden voor meer dan 90% afkomstig zijn van gevestigde direct writers als Centraal Beheer, FBTO en Ohra.
“Wij merken daar helemaal niets van”, antwoordt Achmea desgevraagd. Het concern zegt wel veel reacties op de Ditzo-campagne te hebben gehad. “Veel mensen denken dat het een nieuwe activiteit van óns is.”
Ohra meldt eveneens geen hinder te ondervinden van Ditzo. “Wij hebben geen signalen dat onze verzekerden overstappen. Januari was voor onze autoverzekeringen zelfs een goede maand.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.