nieuws

Wibi Soerjardi slaat juiste toon aan voor Zwitserleven

Archief

Na vier jaar lang plaats te hebben gemaakt voor productadvertenties, gaat Zwitserleven komende maand weer van start met de corporate campagne waarin een bekend persoon het Zwitserlevengevoel uitbeeldt.

Zwitserleven stopte in 1993 met de reeks portretten van bekende Nederlanders met het ‘gevoel’ (onder meer Monique van de Ven, Rob Scholte en Thom Hoffman). De portretten maakten plaats voor productadvertenties in verband met de introductie van nieuwe producten en ondersteuning van het intermediair. Nu heeft de maatschappij echter weer budget vrijgemaakt om het campagne-idee nieuw leven in te blazen.
De nieuwe reeks begint met het ‘gevoel’ van de pianist Wibi Soerjardi. Behalve Wibi heeft de verzekeraar actrice Esmée de la Bretonnière, bekend van de speelfilm ‘De gordel van smaragd’ gecontracteerd. Naast deze tijdschriftcampagne blijft Zwitserleven op televisie te zien met Huub Stapel en Ellen ten Damme.
Wibi Soerjardi in Parijs voor de fotocamera.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.