nieuws

Werving met een luchtje

Archief

Een cadeaubon van Parfumerie Douglas ter waarde van f 15 als beloning voor een afspraak doet wonderen. Dat heeft Tiel Utrecht ervaren bij een proef met een verkoopactie voor het FlexxVermogensplan. “Maar liefst 27% van de aangeschreven cliënten maakte een afspraak en de helft van hen sloot een polis van gemiddeld f 1.700”, juicht Tiel Utrecht in een mailing aan het intermediair.

De verkoopactie is gericht op de extra bestedingsruimte die is ontstaan door het nieuwe belastingstelsel. “Voor veel mensen is er sprake van verruiming van het inkomen vanwege lagere belastingtarieven en wie niet werkt (bijna 1 miljoen landgenoten, voor een belangrijk deel vrouwen) krijgt een algemene heffingskorting van enkele honderden guldens per maand”, aldus de maatschappij.
Daarom heeft Tiel Utrecht de verkoopcampagne ‘Heffingskortingactie’ genoemd. “Ongetwijfeld zijn er ook onder uw cliënten veel mensen die tot de doelgroep behoren. Dat geldt met name voor vrouwen”, aldus Tiel Utrecht. De met de maatschappij samenwerkende tussenpersonen kunnen de bonnen rechtstreeks bij Douglas bestellen. Ze krijgen van de parfumerieleverancier 10% korting, op voorwaarde dat ten minste tien bonnen worden afgenomen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.