nieuws

Weinig klachten Agis-verzekerden

Archief

De groepsactie die de Consumentenbond in september vorig jaar voor klanten van verzekeraar Agis heeft opgestart, is afgerond.

Er blijkt dat maar weinig leden een klacht hebben ingediend. De consumentenbond geeft aan dat de oorzaak van het geringe aantal aanmeldingen niet duidelijk is en dat ook Agis geen specifieke verklaring heeft. “Zo zijn er intern bij het bedrijf geen wijzigingen doorgevoerd in de afhandeling van klachten en vragen”, aldus de bond.
De groepsactie werd opgezet na goed overleg met Agis. Leden van de Consumentenbond konden hun vragen en problemen via de Consumentenbond bij Agis laten voorleggen. Aanleiding was een plotselinge toename van het aantal meldingen en klachten over de zorgverzekeraar.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.