nieuws

Weer een prijs voor Westland/Utrecht

Archief

De SpaarXtra Hypotheek van Westland/Utrecht heeft voor de derde maal dit jaar een prijs gewonnen.

Dit keer gaat het om de SAN-Accent van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN). Deze vakjury reikt jaarlijks prijzen voor communicatie uit aan adverteerders en hun reclamebureaus. WestlandUtrecht kreeg de prijs in de categorie business-to-business voor de introductiecampagne van de SpaarXtra Hypotheek: het WU-Proppengooientoernooi, waarbij het intermediair door Mart Smeets werd uitgedaagd de traditionele spaarhypotheek letterlijk in de prullenmand te gooien.
Eerder dit jaar werd de SpaarXtra Hypotheek al uitgeroepen tot Hypotheek Product van het Jaar 2004 en won zij ook de VVP-Financial Marketing Award 2003.
Frank Huiberts (links) van reclamebureau Van Wanten Etcetera en Willeke Ruiten van Westland/Utrecht nemen de prijs in ontvangst.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.