nieuws

Website toont intermediair hulpmiddelen van verzekeraars

Archief

DenK Internet Services heeft een website opengesteld met daarop hulpmiddelen die verzekeraars ter beschikking stellen van tussenpersonen. De site is het resultaat van een doorlopende inventarisatie onder verzekeraars.

Doel van de inventarisatie onder verzekeraars is om in kaart te brengen welke interactieve functionaliteiten er zijn en welke ontwikkeld worden voor de website van het intermediair. Het onderzoek leverde vooralsnog reacties op in de trant van ‘nog niet’ of ‘ in ontwikkeling’.
Het overzicht van de hulpmiddelen die verzekeraars bieden aan het intermediair is te vinden op de site www.verzekeringstools.nl. Op dit moment staan er tools van AXA, Basic-life, Cardif, Elvia, de Europeesche, Generali, IDM en Nationale-Nederlanden.
Het overzicht biedt een omschrijving van iedere tool, een link naar de website van de aanbieder (verzekeraar of bank) en de mogelijkheid om de werking van het gereedschap online te bekijken. Ook treft de bezoeker een link aan naar de site van een intermediair dat het betreffende hulpmiddel aan zijn website gekoppeld heeft. Daarnaast geeft DenK bij iedere tool haar oordeel over de functionaliteit, de vormgeving en de mate waarin integratie met de site van het intermediair mogelijk is.
Iedere bezoeker op de site kan zich aanmelden om op de hoogte te worden gehouden van nieuwe hulpmiddelen van verzekeraars en banken. Voorts bestaat in de site de mogelijkheid om hulpmiddelen ter opname in het overzicht aan te melden. Vooral dit laatste zal er toe moeten bijdragen om van het nu nog magere overzicht een totaalinventarisatie te maken.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.