nieuws

VGZ komt met nieuw relatiemagazine

Archief

Zorgverzekeraar VGZ heeft GezondVGZ geïntroduceerd, een magazine voor verzekerden dat in de plaats komt van Informail.

“Het nieuwe blad heeft een naam die gemakkelijker in het gehoor ligt, heeft een prettiger formaat en ziet er minder reclameachtig”, stelt VGZ. Het magazine (16 pag. fullcolour) dat drie keer per jaar verschijnt, wordt gezonden naar 420.000 verzekerde huishoudens, respectievelijk 1,9 miljoen verzekerden. Uit marketingoverwegingen wordt GezondVGZ niet gestuurd naar veertigplussers beneden de grote rivieren. Zij behoren niet tot de doelgroep voor aanvullende verzekeringen en andere verzekeringen waarin VGZ bemiddelt. VGZ sluit voor Amev onder meer reis-, uitvaart, arbeidsongeschiktheids- en ongevallenverzekeringen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.