nieuws

Verzekeraars haken in op huisdieracties

Archief

Huisdierenverzekeraars Dier & Zorg en Dierenpolis nemen actief deel aan landelijke campagnes waarin huisdieren en hun verzorging centraal staan. Grappige of aandoenlijke foto’s moeten uiteindelijk leiden tot meer polissen.

Verzekeraar Dier & Zorg heeft zich als ‘vriend’ verbonden aan de Week van het Huisdier, een initiatief van vertegenwoordigers uit de gehele dierenbranche die gezamenlijk voorlichting geven over het verantwoord houden van huisdieren. Onlangs hield Dier & Zorg in samenwerking met Radio 10 Gold nog een bijzondere wedstrijd ‘Wie lijkt het meest op zijn of haar hond?’, waarmee de verzekeraar mensen wilde attenderen op het belang van een goede ongevallen- en ziektekostenverzekering voor hun huisdier.
Concurrent Dierenpolis is hoofdsponsor van de ‘verkiezing van de leukste hond van Nederland’. Mensen kunnen hun hond aanmelden door hiervan een foto in te sturen, die vervolgens op www.deleukstehond.nl wordt geplaatst. De bezoekers van de site kunnen stemmen op de hond van wie zij vinden dat die de verkiezing moet winnen en maken daarmee tevens zelf kans op een prijs. De actie loopt tot 10 juni.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.