nieuws

Vervolg reclame- campagne Monuta

Archief

Monuta geeft nog deze maand een vervolg aan de vorig jaar gestarte reclamecampagne ‘Ieder z’n eigen wens. Monuta.’

In de vervolgcampagne is afgestapt van het oorspronkelijke slagzin-concept, waarvan ‘Ik wil absoluut niet gecremeerd worden (brandweerman)’ een sprekend voorbeeld is. De nieuwe slogans zijn in de lijn van ‘Als u Queen wilt in plaats van het Requiem dan is dit uw cd-bon’.
De verwijzingen naar de (cd-)bon slaan op de bon onder de reclame-uiting. Daarmee kan de consument meer informatie vragen over de verzekering en verzorging van uitvaarten door Monuta.
Het uiterlijk van de reclame-uitingen is gelijk aan die van de eerste campagne. Monuta zal in de maanden februari tot en met mei en in september en oktober adverteren in diverse regionale dagbladen en twee landelijke dagbladen. In juli en augustus volgt een herhaling van de televisiecampagne.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.