nieuws

Veronica-site in zee met Cashcow

Archief

Veronica Digitaal, het internetbedrijf van de omroeporganisatie, is op de lifstyle-site active.veronica nl een rubriek over geldzaken gestart. De nieuwe rubriek wordt verzorgd door de financiële website Cashcow.

In de rubriek ‘Ik ga’ worden alle financiële consequenties behandeld van grote stappen in het leven, zoals samenwonen, trouwen en een huis kopen; een indelingsprincipe dat Cashcow ook op haar eigen site hanteert. Veronica zegt met de nieuwe dienst de jongeren “die verleid worden tot aantrekkelijke aanbiedingen” een overzicht te willen bieden met oplossingen.
Op de cashcow-site kan de bezoeker voortaan direct doorklikken naar een van de verschillende sites van Veronica. Cashcow is sinds de start al op zoek naar sponsors. Delta Lloyd Nuts Ohra zou enkele miljoenen bijdragen aan het Cashcow-concept. Andere sponsors op de site zijn FBTO en de Euro Leenlijn.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.