nieuws

Verkoopacties Amev voor bestaande klanten

Archief

Fortis-dochter Amev heeft vier kant-en-klare verkoopacties gemaakt waarmee het intermediair zijn bestaande portefeuille kan uitdiepen.

Volgens Amev heeft onderzoek aangetoond dat de grootste commerciële kansen liggen in de verkoop van producten aan bestaande klanten. Onder het motto ‘Geen betere klant dan een bestaande klant’ heeft de maatschappij een introductiepakket voor het intermediair samengesteld.
De tussenpersonen kunnen tot uiterlijk 2 oktober inschrijven voor premieverhogingsacties voor de kapitaalpolissen ABC/VIP (start 18 oktober) en voor de inboedelverzekering (start 15 november), de actie vrijkomend lijfrentekapitaal (start 25 oktober) en de actie Rechtsbijstandverzekering (start 25 oktober).
Tussenpersonen die vóór 21 september reageren, krijgen een gratis halfjaarabonnement op het ideeënblad Tip Culinair. Het kantoor dat de meeste posten verkoopt tijdens de vier maanden durende acties, wordt vergast op een origineel kookfestijn voor zestien personen.
Alle dm-acties zijn door Amev volledig uitgewerkt; de maatschappij neemt daarbij vrijwel alle administratieve werkzaamheden voor haar rekening. Eerder dit jaar hield de maatschappij de verkoopacties MKB en Vermogensopbouw.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.