nieuws

Verhoging contributie kost NBVA veertig leden

Archief

De vorig jaar ingevoerde verplichte bijdrage voor de imago- en profileringscampagne heeft de NBVA ruim veertig leden gekost.

In eerste instantie lieten zo’n honderd NBVA-leden weten dat zij hun contributie niet met f 1.000 tot f 2.500 verhoogd wilden zien voor het betalen van een NBVA-campagne. Volgens NBVA-secretaris Boudewijn van Uden resulteerde dit uiteindelijk in een ‘netto ledenverlies’ van veertig. “Maar met een dergelijk verlies was bij het maken van de plannen voor de imagocampagne al rekening gehouden, ook financieel.” Het totale aantal NBVA-leden is volgens Van Uden inmiddels weer terug op negenhonderd. “Dit jaar hebben we er al weer veertig bij gekregen, want die profileringscampagne blijkt ook weer kantoren aan te trekken”, aldus Van Uden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.