nieuws

Verbond start landelijke campagne gericht op de consumentenmarkt

Archief

Met de levering van 30.000 kalenders met de titel ‘Voorkomen is beter….’95’ aan tussenpersonen en verzekeraars is een intensieve publiekscampagne van het Verbond van Verzekeraars van start gegaan.

Naast tv-commercials, advertenties in rtv-bladen en preventie-artikelen in huis-aan-huis-bladen, kan de kalender worden ingezet bij relatiemarketing door tussenpersonen. In maart dit jaar werd door middel van een mailing de kalender reeds aangeboden aan tussenpersonen en leden van het Verbond. De toen bestelde kalenders zijn nu geleverd zodat de bestellers voor het einde van het jaar nog ruim de tijd hebben om ze voor hun eigen relatiemarketing in te zetten.
In tegenstelling tot vorig jaar zal de ‘Voorkomen is beter…’95’ kalender dit jaar ook rechtstreeks aan het publiek worden aangeboden. Hiertoe is vanaf half oktober een intensieve campagne gevoerd. De kalender wordt aangeboden voor een prijs van f 7,50.
Preventie
Doelstelling van de gehele actie is het publiek te laten zien dat verzekeraars preventie belangrijk vinden. Volgens Verbondsvoorlichter G.R. Kloosterboer moet de consument duidelijk worden gemaakt wat verzekeraars doen aan preventie, maar zeker ook wat men zelf allemaal kan doen. “Via de kalender proberen we hier waardering voor te krijgen. Daarnaast geven we allerlei tips waar de consument in de praktijk mee uit de voeten kan.”
De 130 pagina’s dikke, met cartoons geïllustreerde kalender bevat hoofdzakelijk informatie en tips over het voorkomen van ongelukken en schade in en om het huis, in het verkeer en tijdens de vakantie. Daarnaast is praktische verzekeringsinformatie opgenomen. Geïnteresseerden kunnen de kalender bestellen bij het Verbond, tel: 070-361.47.31.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.