nieuws

Van Bruggen start ‘waarschuwingscampagne’

Archief

De Van Bruggen Adviesgroep (60 vestigingen) is op radio en tv en in gedrukte media een landelijke reclamecampagne gestart waarin mensen worden gewaarschuwd niet alleen naar de hypotheekrente te kijken bij het sluiten van een hypotheek

In de spots speelt voormalig nieuwslezer Harmen Siezen een rol. De helft van de Nederlanders kijkt vooral naar lage rente bij het sluiten van een hypotheek, blijkt uit eigen onderzoek. “Die focus is begrijpelijk maar ronduit onverstandig en kortzichtig”, zegt directeur Hans van Bruggen. “Een lagere rente kan namelijk hogere maandlasten met zich meebrengen. Belangrijke aandachtspunten worden over het hoofd gezien.” Tegelijk met de campagne is de informatieve site www.hypotheekadvies.nl gelanceerd.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.