nieuws

Ubo-Moira kiest nieuwe naam

Archief

De gefuseerde onderneming Ubo-Moira, onderdeel van Aegon, wil eind dit jaar een nieuwe bedrijfsnaam invoeren.

De wijziging van de bedrijfsnaam is afhankelijk van de suggesties aangeleverd door twee reclamebureaus die daarvoor zijn uitgenodigd en/of creativiteit van de ongeveer 400 medewerkers van de verzekeraar.
In de nieuwe bedrijfsnaam moet tot uiting komen, dat Ubo-Moira een maatschappij is die zich profileert als financiële probleemoplosser, gericht op persoonlijk advies/verkoop, met gebruik van direct marketing-technieken. “We willen herkenbaar maken dat er een andersoortig bedrijf is ontstaan dan voorheen Ubo of Moira. Het gaat dus niet alleen om een nieuw etiket voor de fles, maar ook de inhoud is veranderd”, zegt algemeen directeur drs C.G. Cohlst desgevraagd.
Het personeel kan met het vinden van een passende naam een vakantie-arrangement winnen, aldus Cohlst. “Het moet wel een naam zijn waarin we ons meteen kunnen vinden, die ons een goed gevoel geeft. Anders wachten we nog even daarmee, al beseffen we dat uitstel in dit geval geen afstel zal kunnen zijn”.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.