nieuws

TV-spot pensioencampagne onderscheiden

Archief

De TV-spot van de jongste pensioencampagne 1993 van het Verbond van Verzekeraars (de ‘Pensioentimer’) is op de 36e New York Festival Competition onderscheiden met een Finalist Award. Meer dan 4.000 commercials uit 45 landen werden voor dit festival ingezonden. In totaal werden 400 inzendingen genomineerd.

Mr. C.G. Burgersdijk (links), directeur van de Amerikaanse Kamer van Koophandel in Nederland, overhandigde de onderscheiding aan voorzitter A. Oster (rechts) van de marketingcommissie van het Verbond van Verzekeraars. In het midden directeur M.A. van der Pal van Grey Advertising, de reclame-adviseurs van het Verbond.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.