nieuws

TV-campagne Zurich met eigen medewerkers

Archief

Zurich is van start gegaan met een televisiecampagne, een primeur in ons land. Eigen medewerkers spelen een hoofdrol in de commercials.

“Wij weten wat er leeft”, is het thema van de commercials, die zijn ontwikkeld door reclamebureau Only en geregisseerd door Erik Lieshout. Zurich wil in de spotjes laten zien dat het als bedrijf dicht bij zijn klanten staat. Een in november gestarte printcampagne heeft het pad al enigszins geëffend.
De eerste twee commercials hebben algemeen directeur Peter van Geijtenbeek (‘Peter op vakantie’), en Rob Maas en de zoon van Martien van der Heijden (‘Auto wassen’) in de hoofdrol. Maas is commercieel medewerker van de Service Unit en Van der Heijden is leider van de teams Pensioen en Mega Zwaar. Zurich-topman Van Geijtenbeek gunt de kijker een blik in zijn vakantiebesteding in Spanje, met echtgenoot en vijf kinderen. “Peter kan zijn werk moeilijk loslaten”, zo luidt de toelichting bij de commercial. “En het bijzondere is, dat Peter het helemaal niet voelt als een probleem. Hij vertelt er heel vrij over. Hij heeft het goed opgelost.” Waarna de spot afsluit met het thema: ‘Wij weten wat er leeft. Zurich.’
Peter van Geijtenbeek, algemeen directeur van Zurich Nederland, met zijn gezin op vakantie in Spanje.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.