nieuws

Tussenpersoon antwoordt snel

Archief

Intermediairbedrijven beantwoorden vragen per e-mail gemiddeld binnen een dagdeel.

Dat blijkt uit de snelheidsquiz van Legal & General, waaraan ruim vierhonderd kantoren meedoen. Zij krijgen gedurende zes weken vragen per mail van fictieve klanten. De snelste reactie tot nu toe kwam binnen na 18 seconden en de traagste reactie liet ruim dertien dagen op zich wachten. Legal ondersteunt het intermediair verder met een kant en klare Powerpoint-presentatie die het kantoor kan helpen het onderwerp kwaliteit te bespreken met de medewerkers. Doel is te bekijken waar verbetering van de dienstverlening mogelijk is. De presentatie is gratis te downloaden op www.landg.nl/kwaliteit.
Gezondheidsbox
Kandidaat-verzekerden van Legal & General ontvangen overigens voortaan na afloop van een medische keuring bij Meditel een zogeheten gezondheidsbox. Deze doos bevat een pas voor een kennismaking bij een sportschool, korting op een medische check-up en tijdschriften en producten rondom het thema gezondheid. “De box is vooral bedoeld om de consument op het verband tussen keuring en een gezonde levensstijl te wijzen”, aldus Legal.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.