nieuws

Turien verdubbelt helpdesk zorg

Archief

Turien & Co verdubbelt het aantal medewerkers van het servicecenter ziektekosten en op de afdeling acceptatie en backoffice. Het assuradeurenbedrijf verwacht veel nieuwe aanvragen door de invoering van de basisverzekering. “Via ons heeft het intermediair toegang tot de grote zorgverzekeraars”, aldus Hilko Kramer, hoofd ziektekosten.

De helpdesk zorg is begin deze maand uitgebreid met elf medewerkers. “Mogelijk hebben we nog meer mensen nodig, maar dit is nog niet concreet”, aldus Hilko Kramer, hoofd Ziektekosten. Op de afdeling acceptatie en in de backoffice komen er twintig functieplaatsen bij. 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.