nieuws

Ton Gobes weg bij Delta Lloyd

Archief

Brandmanager Ton Gobes (56), verantwoordelijk voor de succesvolle campagne  ‘…zeker Delta Lloyd’, heeft zijn werkzaamheden bij Delta Lloyd per 1 juni beëindigd. Aanleiding voor zijn vertrek is een verschil van inzicht over het te voeren merkbeleid. 

Gobes bekleedde sinds 1989 diverse communicatiefuncties binnen Delta Lloyd. De afgelopen zeven jaar was het als brandmanager zijn taak om het merk Delta Lloyd stevig op de kaart te zetten en verder uit te bouwen. Met genoemde campagne werd de merkbekendheid drastisch verhoogd. 
Partijen gaan in goed overleg uit elkaar, maar “Gobes heeft op dit moment nog geen concrete plannen voor de toekomst.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.