nieuws

Tevredenheid tussenpersoon wordt topprioriteit voor Aegon

Archief

Aegon Nederland heeft de tevredenheid van tussenpersonen uitgeroepen tot “topprioriteit”.

Een aparte stuurgroep moet de intermediaire tevredenheid gaan vergroten. Jan Vooys leidt die stuurgroep. Andere leden zijn, naast Communicatie-directeur Jan Driessen, de directeuren van de drie servicecenters: Henk de Jong (Leven), Hans Gerritsen (Schade), Jeroen de Munnik (Pensioen). “In de praktijk blijkt dat we soms te streng zijn in vergelijking met andere partijen”, zegt Vooys in het eigen medium InterAegon. “Onze accountmanagers en pensioenspecialisten krijgen nu meer regelvermogen, doordat we hun mandaten vergroten.”
In performance-onderzoeken kreeg Aegon vorig jaar slechte beoordelingen van tussenpersonen. Zowel bij het onderzoek van NVA, NBVA en DAK als bij onderzoek van IG&H kreeg Aegon een van de slechtste beoordelingen.
Aegon Mexico
Aegon koopt een 49%-belang in het Mexicaanse Seguros Argos. De maatschappij verkoopt met ruim honderd mensen levensverzekeringen aan werknemers via hun werkplek en heeft 420.000 polissen in de boeken staan. Met een premieomzet van _ 87 mln is Argos de zevende levensverzekeraar van Mexico.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.