nieuws

Tevredenheid over afwikkeling stormschade

Archief

Volgens een enquête van bureau D&O onder vijfhonderd kantoren zijn klanten van tussenpersonen dik tevreden over de afhandeling van schades naar aanleiding van de storm van 18 januari

Bijna tweederde geeft aan een ‘positief contactmoment’ te hebben ervaren door de storm. Het intermediair geeft verzekeraars gemiddeld een 7,5 voor de afhandeling van de stormschades. De enquête wijst uit dat 96% van het intermediair met stormschadeclaims te maken heeft gekregen; het gemiddelde aantal claims is veertig.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.