nieuws

Strijd om naam DIN Direct

Archief

Tussen Dutch Insurance Network (DIN) en het bedrijf SmartOffice uit Lelystad is een strijd losgebarsten rondom de naam DIN Direct.

Ab Flipse (SmartOffice) heeft de naam dindirect.nl vorig jaar gedeponeerd voor een nieuw tussenpersonenconcept. Dutch Insurance Network (DIN) heeft daarentegen al jaren geleden het beeldmerk DIN gedeponeerd.
Partijen waren in gesprek om tot een oplossing te komen, maar uitlatingen van DIN-directeur Joep van den Eijkel in een vaktijdschrift en het eigen DIN Magazine over het nieuwe internetconcept van DIN, DIN Direct, hebben de zaak op scherp gezet. Flipse eist onmiddellijke stopzetting van het gebruik van de naam DIN Direct. Van den Eijkel vindt dat allemaal maar erg kinderachtig. De advocaten mogen het nu uitvechten.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.