nieuws

Strategie RVS werpt vruchten af

Archief

“Een nieuw logo en aangescherpte positionering hebben geresulteerd in een succesvolle reclamecampagne. De nieuw gekozen weg en strategie heeft veel aandacht getrokken en het imago van RVS een extra impuls gegeven”, aldus directeur Ewout Steenbergen.

Hij kon zijn medewerkers tijdens de nieuwjaarsreceptie melden dat 2006 een succesvol jaar is geweest voor RVS. “Ondanks een stagnerende markt en de breed in de media uitgemeten affaire rond de beleggingsverzekeringen, kan ik met een gerust hart concluderen dat de groeistrategie waarvoor we gekozen hebben, zijn vruchten begint af te werpen.”
De financiële cijfers over 2006 kon hij nog niet bekendmaken vanwege koersgevoelige informatie voor ING Groep. “Maar over de eerste negen maanden heeft RVS een mooie winst- en value-ontwikkeling laten zien.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.