nieuws

Snelle schaderegeling en klantvriendelijke in- en opstelling belangrijker voor imago verzekeraars

Archief

In de ogen van Duitse makelaars vormen een snelle schaderegeling en een klantvriendelijke in- en opstelling steeds belangrijkere factoren voor het imago van verzekeraars

Uit een landelijk onderzoek onder makelaars en onafhankelijke tussenpersonen in Duitsland blijkt, dat resp. 31% en 29% dit imagobepalende factoren vindt. Twee jaar geleden scoorde een snelle schaderegeling nog 12%. Daarnaast blijft 31% (was 29%) van de makelaars in betrouwbaarheid een belangrijke imagobepaler zien en in een goede prijs-/kwaliteitsverhouding 26% (was 22%). Opmerkelijk is dat makelaars veel minder waarde zijn gaan hechten aan een probleem- en foutloze afwikkeling van zaken: 19% tegen 36%.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.