nieuws

’Slimme‘ campagne WestlandUtrecht

Archief

“WestlandUtrecht: slimme hypotheken” is het thema van een reclamecampagne die de ING-dochter is gestart

Op radio (met Rutger Hauer), internet en in dagbladen spelen twee meisjes met aardbeien en knikkers de hoofdrol. WestlandUtrecht beoogt onder meer een hogere naamsbekendheid, wat een wens is van het intermediair. Komende maand wordt de campagne ondersteund met een voordeelactie, in de vorm van rentekorting of geen afsluitprovisie.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.