nieuws

SFB laat tussenpersoon sparen voor schoonmaakster en klusjesman

Archief

SFB Verzekeringen biedt het intermediair waarmee de maatschappij samenwerkt de mogelijkheid lid te worden van ‘De Convenience Club’. Tussenpersonen kunnen op die manier ‘sparen’ voor de diensten van een tuinman of een schoonmaakster, maar ook een abonnement op Canal+ is mogelijk.

SFB wil met het loyaliteitsprogramma laten zien dat het gemak en de service die de verzekeraar zijn klanten zegt te bieden ook toekomt aan tussenpersonen. Onder de noemer ‘Beleef het gemak’ kunnen verzekeringsadviseurs sparen voor een klusjesman, die – afhankelijk van de hoeveelheid spaarpunten – meerdere malen per jaar een persoonlijk bezoek aan het intermediair brengt. Ook een schoonmaakster of een tuinman behoren tot de mogelijkheden. Spaarpunten, zogeheten Convenience Coins, zijn te vergaren voor iedere f 1.000 premie uit nieuwe schade- of levensverzekeringen, die bij SFB worden ondergebracht.
Op de internetsite van de Convenience Club kunnen tussenpersonen hun eigen keuze samenstellen uit het spaarsysteem. De ‘thuisklussers’ kunnen sparen voor “producten die het leven makkelijker maken, zoals een luxe set gereedschap of een abonnement op Canal+”, zo stelt SFB.
Naast het spaarsysteem maken een jaarlijks feest of seminar, een eigen helpdesk en een periodiek bulletin onderdeel uit van de Convenience Club. Ter introductie biedt SFB tachtig intermediairbedrijven een gratis lidmaatschap aan. Aanmelden kan via de besloten website www.sfbverzekeringen.nl.
Bij voldoende punten kan de klusjesman bij de tussenpersoon aan de slag.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.