nieuws

Scheringa: “Jongeren lezen geen omroepbladen meer”

Archief

Waarom DSB Bank haar reclame-inspanningen in gedrukte media fors terugbrengt (zie AM Signalen 12), heeft topman Dirk Scheringa uitgelegd in een interview met het reclamevakblad Adformatie

 Volgens hem doet DSB steeds minder in dagbladen, al is het nog een substantieel bedrag. “We worden steeds kritischer. Ook richting omroepbladen, waar we altijd veel instonden. Die bladen vergrijzen. Jongeren lezen geen omroepbladen meer. Onze aandacht verschuift naar andere kanalen, zoals internet.” Hoeveel van het totale marketingbudget van € 53 mln naar internet gaat, zegt Scheringa niet. “Men hoeft niet alles van mij te weten.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.