nieuws

Schaderegelaars hebben moeite met consument

Archief

Bij de uitoefening van hun werk zeggen veel schaderegelaars de meeste problemen te ondervinden in de opstelling van de consument

Uit een recent onderzoek komt naar voren dat 63% van de ondervraagde schaderegelaars vindt dat consumenten niet alleen steeds meer eisen stellen maar zich daarbij ook meer dan eens onredelijk opstellen. Als tweede knelpunt (27%) wordt genoemd een gebrek aan steun van het management bij een schadeafwijzing. Voorts worden de (beperkte) carrièremogelijkheden door 55% als minst leuke aspecten van het vak genoemd, gevolgd door het omgaan met het publiek (24%). Aan de andere kant vindt één van de twee schaderegelaars de gevarieerdheid van het werk het leukste aspect van het werk en bijna een kwart collegiale vriendschappen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.