nieuws

Schadehulp Turien naar Quickhelp

Archief

Assuradeurenbedrijf Turien & Co werkt voor de afhandeling van opstal- en inboedelschades voortaan samen met Quickhelp (Service Meldkamer Hoorn), een bedrijf dat jaarlijks meer dan 240.000 herstelopdrachten coördineert voor onder meer woningcorporaties, verzekeraars en gemeenten.

Klanten van Turien kunnen bij schade contact opnemen met de Schadeservicelijn, die 24 uur per dag te bereiken is. “De medewerkers van Quickhelp zijn op de hoogte van onze dekkingen en kunnen dus zelf beoordelen of een schade daaronder valt. In bijzondere gevallen nemen ze contact met ons op”, aldus Turien.
Voor het herstel van de schades (binnen twintig werkdagen) maakt Quickhelp gebruik van de diensten van herstelbedrijven, waarmee op franchise-basis wordt samengewerkt.
De samenwerking tussen Turien en Quickhelp is voortgekomen uit de ontwikkeling, vorig jaar, van de vernieuwde schadeproducten met dekkingsvormen Primair, Prima en Premium. De dienstverlening van Quickhelp maakt hier deel van uit. Risicodrager van deze polissen is Zurich.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.