nieuws

Schadebedrijf van De Goudse verbetert dienstverlening

Archief

Onder de titel ‘Ga voor Gouds!’ houdt het schadebedrijf van De Goudse een actie om relaties te wijzen op de verbeterde performance. Deze actie vormt het startschot voor een serie activiteiten met als doel de dienstverlening op niveau te houden en waar nodig verder te verbeteren. 

Aan ‘Ga voor Gouds!’ ging een performanceonderzoek vooraf onder tussenpersonen bij wie De Goudse in de top-3 staat van maatschappijen waarmee men de meeste zaken doet. Uit de ruim 300 ingevulde enquêtes blijken drie aspecten voor het intermediair het belangrijkste te zijn: de snelheid van de verwerking van aanvragen en mutaties (81% van de respondenten is hierover tevreden), de servicegerichtheid van de binnendienst en het creatief meedenken door de buitendienst (die scoren tevredenheidspercentages van respectievelijk 71% en 75%). Verder beoordeelt 72% de dienstverlening van het schadebedrijf van De Goudse als de beste in de markt.
Voor 125 kantoren gaan de accountmanagers van De Goudse binnenkort een plan van aanpak maken om de maatschappij er op de eerste plaats te houden of te krijgen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.