nieuws

Samenwerking IFC en Care (Online) leidt tot nieuw vergelijkingspakket

Archief

Vier nieuwe modules van vergelijkingsprogrammatuur vormen het tastbare resultaat van de ontstane hechte samenwerking tussen de softwarehuizen IFC en Care, een dochter van de Online-groep. IFC is bekend van het ziektekostenvergelijkingsprogramma Diagnose. In de speciaal voor deze samenwerking opgerichte Care BV heeft Online haar auto-vergelijkingspakket Grand Prix ingebracht.

Als motief voor de samenwerking wordt genoemd: bundeling van wederzijds aanwezige kennis “om nog sneller te kunnen anticiperen op nieuwe ontwikkelingen in zowel de assurantie- als de automatiseringsmarkt”.
Deze week introduceren de partners IFC & Care het pakket Diagnose 5.0, dat bestaat uit de modules Aov, Wao, Auto en Zorg. “Deze bundel maakt Diagnose in een keer tot het meest geavanceerde en complete assurantie-vergelijkingprogramma in de markt, dat qua prijs/prestatie zijn gelijke niet kent”, zeggen ze. Er is vanzelfsprekend een helpdesk en daarnaast is een Diagnose Bulletin Board in ontwikkeling. “Tevens zal naar verwachting eind 1995 een Internet-aansluiting zijn gerealiseerd.”
De kosten
Bij aanschaf van het programma is men eenmalig een bedrag verschuldigd voor het gebruiksrecht en daarnaast is er een jaarlijks terugkerende onderhoudsbijdrage.
Voor de eerste module beloopt het gebruiksrecht f 600 en voor elke volgende module f 100. De onderhoudsbijdrage bedraagt voor de eerste module f 475, voor de tweede f 295 en voor de derde f 245 (de Wao- en de Aov-module worden voor de onderhoudsbijdrage als één module gezien). Wil men de Zorg-module inclusief ‘ziekenfonds’, dan geldt een toeslag van f 65.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.