nieuws

Samenwerking DIN en Worldsites

Archief

Dutsch Insurance Network (DIN) gaat samenwerken met Worldsites, een e-marketingbedrijf. Met deze samenwerking beoogt DIN de tussenpersoon beter te ondersteunen op het gebied van Internet-marketing.

DIN had, volgens eigen zeggen, twee keuzes. Zelf de expertise opbouwen via een lange weg van uitproberen en leren van de fouten of een alliantie aangaan met een ervaren partner. Het bedrijf zegt bewust gekozen te hebben voor het laatste.
De samenwerking tussen DIN en Worldsites is tot stand gekomen onder begeleiding van het bedrijf Stratics. Een organisatie actief op het grensvlak van strategie-, ICT- en organisatie-ontwikkeling.
DIN verwacht dat eind dit jaar iedere professionele tussenpersoon actief is op internet.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.