nieuws

Samenwerking De Amersfoortse en Unique biedt ook intermediair pluspunten

Archief

De samenwerking van De Amersfoortse en uitzendbureau Unique op het terrein van reïntegratie van arbeidsongeschikte verzekerden heeft ook enkele praktische pluspunten voor het intermediair zelf.

“Wij zullen u vanuit deze samenwerking de mogelijkheid bieden gebruik te maken van de Unique-helpdesk”, meldt de maatschappij in een brief aan het intermediair.
Die helpdesk is een telefonische vraagbaak voor werkgevers, waar in samenwerking met DAS Rechtsbijstand, talloze vragen over personeelsaangelegenheden op sociaal, fiscaal en vooral arbeidsrechtelijk gebied worden beantwoord. “U kunt hier dus met vragen terecht voor uzelf als werkgever, maar ook als intermediair ten behoeve van uw cliënten”.
Ook wil De Amersfoortse op korte termijn met Unique afspraken maken omtrent het inhuren van uitzendpersoneel. “Uitgangspunt van deze afspraak zal zijn dat u voor uw eigen bedrijf en voor uw cliënten gebruik kunt maken van een met Unique overeengekomen arrangement.”
Start
In november maakte Nationale-Nederlanden bekend, dat zij een overeenkomst had gesloten met het uitzendbureau Start. Deze afspraak hield onder meer in dat assurantiebemiddelaars een rol zouden kunnen gaan spelen in de tijdelijke vervanging van zieke werknemers bij hun relaties.
Eerder sloot Reaal Bedrijven Arbeidsvoorwaarden (RBA) al een overeenkomst met Start ten aanzien van outplacement.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.