nieuws

RVS-logo in modern jasje

Archief

RVS werkt aan verbetering van de naamsbekendheid. Onderdeel van de nieuwe campagne is een vernieuwd logo, dat vijf moderne varianten heeft gekregen.

Uit eigen onderzoek is gebleken dat de meeste mensen bekend zijn met het bestaande logo van RVS in blauw-zwart: twee, ietwat statig geklede mensen op leeftijd, vergezeld van paraplu, wandelstok en hond. Echter, de verzekeraar die bij dat logo hoort, is bij mensen minder bekend. De nieuwe campagne moet daar verandering in brengen.
In bushokjes door het hele land hangen reclameposters van RVS, en voor en na het RTL4-weerbericht presenteert RVS zich met korte filmpjes. Gewerkt wordt aan een nieuwe televisiecommercial die eind augustus voor het eerst uitgezonden moet gaan worden.
Op de reclameposter staan personen afgebeeld die tot de doelgroep van RVS behoren. Zij geven het RVS-logo op eigentijdse wijze weer.
Regio Bank
Sinds kort rijden 25 streekbussen in de kleuren en huisstijl van Regio Bank – net als RVS een ING-dochter – door de regio’s waar kantoren van Regio Bank zijn gevestigd. De streekbussen zullen een jaar lang deze reclame dragen. Ook op radio en televisie werkt Regio Bank aan haar naamsbekendheid.
Het bestaande RVS-logo (rechts) en de vijf moderne varianten.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.