nieuws

RVS breidt campagne uit

Archief

De reclamecampagne van RVS, in augustus gestart met tv-spots, is uitgebreid met tijdschrift- en dagbladadvertenties waarin pensioenen centraal staan

De eigen adviseurs (uit 63 regio’s) spelen de hoodfdrol. Aan de campagne zijn twee acties gekoppeld: luisteraars van het Yorin-radioprogramma ‘Jensen in de middag’ maken tot 12 november kans op een verblijf van één jaar in een luxe Portugese villa inclusief een maandelijkse netto-uitkering van  € 2.500. Daarnaast maakt iedereen die deze maand een afspraak maakt met een RVS-adviseur kans op een jaar eerder stoppen met werken. De winnaar wordt begin 2005 bekendgemaakt.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.