nieuws

RVS-adviseurs in hoofdrol tv-spots

Archief

RVS verschijnt na vijf jaar weer met reclames op de beeldbuis. De loondienstverzekeraar laat in de commercials vier van de eigen adviseurs de hoofdrol spelen.

“Tegen alle adviezen in”, zegt marketingmanager Jeroen Stuart. “Maar ik denk dat het eindproduct heel goed is geworden. Het doet in elk geval veel met het eigen bedrijf. Iedereen is er vol van.” De vier adviseurs werden geselecteerd uit een groep van veertig belangstellenden; RVS heeft in totaal bijna achthonderd loondienstagenten.
De televisiespots, deze week voor het eerst te zien, worden over enkele weken ondersteund door advertenties in regionale dagbladen en op internet en door radiocommercials. “Er is lang niet geïnvesteerd in RVS”, motiveert de kersverse directeur Ewout Steenbergen de campagne. “Door vacaturestops, kostenbesparingen en het uitblijven van investeringen in het merk, is er nogal wat achterstallig onderhoud”, vindt de in juni aangestelde Steenbergen. “Dit bedrijf moet weer gaan groeien.”
Mens achter RVS
De vier televisiecommercials geven niet alleen een beeld van de RVS-adviseur, maar behandelen tegelijkertijd de thema’s hypotheek, pensioen, rechtsbijstand en werkloosheid/gezin. De hoofdrol spelende adviseurs zijn: Arnoud Tomassen (30, Apeldoorn), Ger Heijboer (39, Zuid-Limburg), Jantina Polling (38, Emmen) en Leon Wagemaker (33, Zuid-Holland). “Zij laten de mens achter RVS zien”, licht Stuart toe. “De commercials zijn niet grappig, maar echt en oprecht, bedoeld om sympathie te kweken.”
RVS hoopt met de campagne een gat tussen de maatschappij en de consumenten te verkleinen. “Het moet drempelverlagend werken voor onze adviseurs om mensen te benaderen en liefst natuurlijk voor spontane aanmeldingen zorgen.”
Jantina Polling komt namens RVS graag bij de mensen thuis.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.