nieuws

Royal Leven biedt intermediair afspraken

Archief

Royal Leven maakt op uitgebreide wijze werk van ondersteuning van het intermediair. De tussenpersoon kan er in workshops e.d. zijn produkttechnische en fiscale kennis vergroten en verkooptechnieken verbeteren. Ook kan de tussenpersoon steun krijgen bij de marketing en de verkoop.

Volgens het jaarverslag waren de direct marketing-acties die Royal Leven met haar tussenpersonen voerde, een groot succes. De acties worden met een aantal tussenpersonen opgezet en houden in dat Royal adressen koopt, deze mailt met briefpapier van de tussenpersoon en vervolgens de geadresseerden na-belt en afspraken met hen probeert te maken. Royal draagt tot zover de kosten.
Voor elke gemaakte afspraak die een tussenpersoon uitvoert, betaalt hij aan de maatschappij f 100, ongeacht of deze een post oplevert. De tussenpersoon is in deze regeling niet verplicht de post te sluiten bij Royal, aldus directeur F. Rosenmuller.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.