nieuws

Route Mobiel wil af van lakse klanten

Archief

Hulpdienst Route Mobiel heeft zo’n vijfhonderd klanten de wacht aangezegd. Het gaat om mensen die in een tijdsbestek van enkele weken drie keer of meer met pech stonden voor hetzelfde euvel en die bovendien meermalen door de hulpdienst zijn gewezen op de noodzaak tot vervanging van het defecte onderdeel.

Directeur Marc Schröder van Route Mobiel windt er geen doekjes om: “In onze algemene voorwaarden staat duidelijk dat de auto goed onderhouden moet zijn. Wij zijn immers een hulpdienst en geen rijdende onderhoudsdienst. We hebben per dossier gekeken en de mensen die nu zijn aangeschreven hebben evident geen onderhoud gepleegd aan hun auto. Het merendeel is zelfs niet eens APK-gekeurd.” De aangeschreven klanten hebben nog tot medio september de tijd om hun auto in orde te laten maken. Blijven ze in gebreke, dan wordt hun verzekering bij Route Mobiel niet verlengd.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.