nieuws

Regionale campagne GeldXpert

Archief

Franchiseketen GeldXpert (42 kantoren) gaat een reclamecampagne starten in de regio’s waar de keten vestigingen heeft

Doel is de lokale bekendheid te vergroten. Tegelijk is de zin ‘je huis, je thuis, je leven’ in het logo vervangen door ‘wij maken het verschil’ en is de site vernieuwd. Drie tv-spots worden vanaf 15 maart dagelijks op tien regionale zenders uitgezonden. Aan de campagne is een actie gekoppeld: consumenten maken kans op een digitale videocamera als zij voor een second opinion langsgaan bij een GeldXpert-kantoor.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.