nieuws

Recorder voor naleving WFT

Archief

KPN en het bedrijf CyberTech Telecom Development hebben een opnamesysteem op de markt gebracht waarmee alle telefonische adviezen en transacties kunnen worden vastgelegd en geanalyseerd.

Met het Voice Recordingsysteem kunnen financiële dienstverleners volgens de twee bedrijven voldoen aan de interne controle-eisen van de Wet financieel toezicht (WFT). “Om het vertrouwen in de financiële markten te vergroten, is een zorgvuldige bewijslast over de correcte afhandeling van adviezen en transacties van belang. Met deze oplossing kunnen financiële instellingen deze bewijslast eenvoudig te verzamelen”, aldus KPN. Het systeem kan worden aangesloten op elke KPN-telefooncentrale.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.