nieuws

Reaal zet ook De Goudse in om plek op aov-markt te veroveren

Archief

Reaal Verzekeringen gaat vanaf september onder eigen label het verzuimproduct van De Goudse aanbieden.

Het gaat om het Goudse-product VerzuimVizier. Reaal gaat beide varianten (conventioneel en stop-loss) verkopen onder dezelfde voorwaarden als De Goudse. Op de vraag of het productenpallet gecompleteerd wordt met ziektekostenverzekeringen, antwoordt Reaal niet op de zaken vooruit te willen lopen. “De aov-markt is de eerste stap.” Zo wil de maatschappij ook nog geen mededelingen doen met welke nieuwe producten ze later dit jaar zal komen.
Met de eerder aangekondigde overname van Nieuwe Hollandse Lloyd en nu deze samenwerking met De Goudse is volgens Reaal de propositie in de markt voor arbeidsongeschiktheidsverzekeringen compleet. De maatschappij heeft met het oog op de ontwikkelingen van de Wet Werk en Inkomen naar Arbeidsvermogen het vizier gericht op arbeidsongeschiktheid en wil binnen vijf jaar tot de top-vijf behoren.
Reaal richt zich daarbij op de door onderzoeksbureau MarketConcern samengestelde top-vijf in aov en verzuim: Fortis ASR (21%), Interpolis/Rabobank (17%), Nationale-Nederlanden (15%), Achmea (13%) en Aegon (7%).
en Mark Straub (rechts), directeur Concernzaken SNS Reaal Groep ondertekenen de samenwerkingsovereenkomst.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.