nieuws

Reaal slijt 4.000 Rechtsabonnementen

Archief

Dit jaar al heeft Reaal 4.000 Rechtsabonnementen verkocht met een totale brutopremie van f 1 mln. Van de 4.000 polishouders waren er 1.500 klant van Reaal.

Reaal schrijft het verkoopsucces van de gezinsrechtsbijstandverzekering vooral toe aan de radio- en televisiecommercials. De tv-spots – direct-response, overdag uitgezonden – leverden in vier weken tijd driehonderd nieuwe klanten op. In dezelfde periode brachten radiocommercials 250 nieuwe polissen op. De campagne wordt nu voortgezet met inserts in De Telegraaf en de Veronicagids. Resultaten van deze acties worden uit concurrentie-overwegingen niet gegeven.
Het Reaal Rechtsabonnement werd in het najaar van 1997 geïntroduceerd. Mailings en advertenties leverden toen snel 1.100 abonnementhouders op, goed voor f 0,3 mln premie. De rechtsbijstand wordt overigens verzorgd door SRK.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.