nieuws

Radiospots moeten bekendheid Eurolloyd vergroten

Archief

Eurollyd Verzekeringen (Amsterdam) begint morgen met een reclamecampagne op de radio om zijn bekendheid bij de consument te vergroten. De campgane wordt gevoerd op de klassieke radiozender Arrow Jazz FM 90.7.

In de twee radiospots die Eurollyd laat uitzenden, richt het volmachtbedrijf zich voor het eerst rechtstreeks tot de consument met een eigen verzekeringsproduct. Volgens directeur Hans van Ommen voldoet zijn bedriijf daarmee aan de wens van het intermediair. “Reeds vele jaren is er aangedrongen op het belang van grotere naamsbekendheid van Eurolloyd en dan met name van de speciale producten voor de consument. Het creëren van vraag naar onze producten is thans aan de orde”, aldus Van Ommen. Met een knipoog naar direct-writers benadrukt de reclamecampagne “de cruciale rol” van het intermediair als adviseur, aldus het volmachtbedrijf.
De eerste radiospot wordt uitgezonden om 9.15, 9.45 en 10.15 uur. De tweede commercial is te beluisteren om 15.45, 16.45 en 17.15 uur.
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.